Две платежки за газ - в феврале для субсидиантов суммы станут меньшеУ січні-лютому АТ “Харківгаз” отримало близько 10% платежів за послуги з доставки газу, в яких не вказані номер особового рахунку або адреса платника. Про це повідомили в “Харківгазі”.

Оскільки не відомо, хто відправив платежі, їх неможливо зарахувати на особистий рахунок споживача. Необхідно при оплаті вказувати свій особовий рахунок і адресу, а також зберігати квитанції про оплату.

“Харківгаз” звертається до клієнтів з проханням про допомогу. Якщо клієнт компанії протягом двох тижнів після оплати не бачить зарахованих на його рахунок оплачених коштів, з високою часткою ймовірності, вони прийшли з банківської установи або платіжного сервісу без необхідних реквізитів платника. У цьому випадку компанія просить надати підтвердження оплати: скан-копію квитанції про оплату і повну інформацію про власника коштів, – зазначили в “Харківгазі”.

Надати скан-копію квитанції можна:

  • в контакт-центр “Харківгаз”, на електронну адресу [email protected], із зазначенням особового рахунку та адреси;
  • до Центрів обслуговування клієнтів “Харківгаз” за місцем проживання, із заявою про зарахування коштів.