Що робити та куди звертатися у Харківській області, якщо зникло світло в будинкуКуди звертатися, якщо зникло світло в будинку.

Власністю АТ “Харківобленерго” є кабельні і повітряні електромережі, які ідуть лише до ввідного щитка будинків. Електромережі всередині обслуговує управитель – комунальне чи іше підприємство, а також ОСББ. Проводка в квартирі чи приватному домоволодінні – відповідальність власника житла, а вуличне освітлення – сфера компетенції місцевих комунальників.

Якщо немає світла тільки у вашій оселі, і автомати/запобіжники в порядку, вам потрібно звернутися до приватного електрика або спеціалізованої організації, які знайдуть причину знеструмлення та вирішать проблему.

У разі відсутності електрики на сходовій клітці або у вашому багатоквартирному будинку, телефонуйте до комунальних служб або зверніться до голови ОСББ.

Якщо без електроенергії одразу кілька будинків, тоді повідомити про це або дізнатися причину знеструмлення ви можете в АТ “Харківобленерго”.

Для цього є декілька способів:

Що робити та куди звертатися у Харківській області, якщо зникло світло в будинкуНаявність аварійних чи планових відключень можна перевірити у розділі “Відключення за адресою” на сайті товариства. У відповідній формі потрібно обрати зі списку, що випадає, ваш населений пункт, вулицю та номер будинку, а потім натиснути “Перевірити”.

Інформацію про відключення також можна отримати або передати через мобільний додаток “Харенерго”, зайшовши у відповідний розділ “Відключення”.

Якщо вам не вдалося скористатися електронними сервісами товариства, ви можете зателефонувати до кол-центру “Харківобленерго” та повідомити про проблему за наступними номерами:

  • (057) 34-24-413,
  • (067) 23-40-413,
  • (063) 05-40-413,
  • (050) 05-40-413.

Фахівці АТ “Харківобленерго” турбуються про своїх споживачів і роблять все можливе, щоб у разі планових або аварійних відключень світло в оселях з’являлося якомога раніше!