Що входить у стратегію лінкбілдингуПосилальна маса є одним із факторів ранжирування, тому для SEO лінкбілдинг відіграє важливу роль при розкручуванні веб-ресурсу. Грамотно і послідовно працюючи над зовнішньою оптимізацією, вдається досягти зростання позицій ресурсу вже за кілька місяців. Просування має здійснюватися згідно з попередньо створеним планом. Продуманий порядок дії дозволяє спрогнозувати результати, швидше досягти цілей, раціонально витрачати бюджет.

В EMBO Studio, за посиланням https://embo.com.ua/linkbilding-narashhivanie-ssylochnoj-massy-sajta/, можна ознайомитися з видами посилань, що закуповуються, для яких сайтів надаються послуги, та замовити лінкбілдинг зі створенням індивідуальної стратегії, а також купити посилання за доступними тарифами. У процесі роботи стратегія може коригуватися, щоб покращити ефективність просування.

Що включає стратегія нарощування маси посилань?

У стратегію лінкбілдингу під ключ входять такі етапи:

  • Аудит конкурентів. Використовуючи спеціальні послуги, можна дізнатися, які методи використовують конкуренти, яка динаміка приросту посилальної маси та інші необхідні дані;
  • Вивчення посилального профілю веб-ресурсу, що просувається. За допомогою відповідних інструментів з’ясовується актуальний обсяг та типи лінків, оцінюється їх якість тощо;
  • Складання плану. Тут визначається необхідне спочатку кількість беклінків і вартість лінкбілдингу, планується динаміка зростання;
  • Складання анкор-листа. До списку включаються різні типи посилань у потрібному відсотковому співвідношенні, виходячи з даних аналізу конкуруючих сайтів;
  • Підбір методів та донорів. В даному випадку також беруться до уваги прийоми конкурентів. Орієнтація на них – одна із застав ефективності, оскільки високі позиції даних проектів підтверджують дієвість їхнього підходу.

Що входить у стратегію лінкбілдингуПісля того, як мети було досягнуто, робота не повинна припинятися. Щоб не втратити позиції серед інших веб-ресурсів, слід регулярно нарощувати обсяги якісних зворотних посилань.

Чому потрібний індивідуальний підхід при плануванні зовнішньої оптимізації сайту?

Універсального рішення, що підходить для розкрутки всіх типів проектів, не існує, і зовнішнє просування різних сайтів однієї і тієї ж ніші також буде різнитися, залежно від початкових показників інтернет-ресурсу та цілей власника сайту. Крім того, далеко не завжди виділених коштів достатньо, щоб скористатися всіма кращими прийомами сильніших конкурентів, намагаючись наблизитися до обсягів та характеристик їхнього профілю. У такому разі обираються методи, які дозволяють досягти певних цілей та вписатися до бюджету.