Що входить у стратегію лінкбілдингу
Посилальна маса є одним із факторів ранжирування, тому для SEO лінкбілдинг відіграє важливу роль при розкручуванні веб-ресурсу. Грамотно і послідовно працюючи над зовнішньою оптимізацією, вдається досягти зростання позицій ресурсу вже за кілька місяців. Просування має здійснюватися згідно з попередньо створеним планом. Продуманий порядок дії дозволяє спрогнозувати результати, швидше досягти цілей, раціонально витрачати бюджет.
В EMBO Studio, за посиланням https://embo.com.ua/linkbilding-narashhivanie-ssylochnoj-massy-sajta/, можна ознайомитися з видами посилань, що закуповуються, для яких сайтів надаються послуги, та замовити лінкбілдинг зі створенням індивідуальної стратегії, а також купити посилання за доступними тарифами. У процесі роботи стратегія може коригуватися, щоб покращити ефективність просування.
Що включає стратегія нарощування маси посилань?
У стратегію лінкбілдингу під ключ входять такі етапи:
- Аудит конкурентів. Використовуючи спеціальні послуги, можна дізнатися, які методи використовують конкуренти, яка динаміка приросту посилальної маси та інші необхідні дані;
- Вивчення посилального профілю веб-ресурсу, що просувається. За допомогою відповідних інструментів з’ясовується актуальний обсяг та типи лінків, оцінюється їх якість тощо;
- Складання плану. Тут визначається необхідне спочатку кількість беклінків і вартість лінкбілдингу, планується динаміка зростання;
- Складання анкор-листа. До списку включаються різні типи посилань у потрібному відсотковому співвідношенні, виходячи з даних аналізу конкуруючих сайтів;
- Підбір методів та донорів. В даному випадку також беруться до уваги прийоми конкурентів. Орієнтація на них – одна із застав ефективності, оскільки високі позиції даних проектів підтверджують дієвість їхнього підходу.
Чому потрібний індивідуальний підхід при плануванні зовнішньої оптимізації сайту?
Універсального рішення, що підходить для розкрутки всіх типів проектів, не існує, і зовнішнє просування різних сайтів однієї і тієї ж ніші також буде різнитися, залежно від початкових показників інтернет-ресурсу та цілей власника сайту. Крім того, далеко не завжди виділених коштів достатньо, щоб скористатися всіма кращими прийомами сильніших конкурентів, намагаючись наблизитися до обсягів та характеристик їхнього профілю. У такому разі обираються методи, які дозволяють досягти певних цілей та вписатися до бюджету.
Leave a Reply