Изюмчане могут посмотреть историю показателей и оплатить за электроэнергию онлайн

Побутові споживачі зобов’язані щомісяця знімати фактичні показання лічильника електричної енергії та передавати їх до АТ “Харківобленерго”. Строки передачі показань-останні два календарні дні звітного місяця та перші три календарні дні наступного.

В особистому кабінеті АТ “Харківенергозбут” жителі міста Ізюм та Ізюмського району зможуть подивитися історію показників і оплатити за електроенергію онлайн.

АТ “Харківенергозбут” Особистий кабінет

В особистому кабінеті знаходиться меню з вкладками. Для введення показань вибираємо в меню вкладку” Особистий рахунок”,”введення показань лічильника”. Вносимо інформацію в поля “Дата показань лічильника” і “показання лічильника”, натискаємо зелену кнопку “відправка показань лічильника” для збереження внесеної вами інформації.

АТ “Харківобленерго

Один з найпростіших способів передачі показань. На головній сторінці сайту “Харківобленерго” є оранжево-зелений квадратний банер “Передача показів лічильника”. Натиснувши на нього, ви зможете перейти в потрібний розділ. Там необхідно ввести 12-значний номер особового рахунку і підтвердити введення даних за допомогою запропонованої комбінації з букв і цифр. Після цього відкриється нове вікно, де потрібно буде ввести показання вашого електролічильника.

SMS-повідомлення на номер 4300

Показання лічильника можна передати за допомогою звичайного SMS. Для цього в повідомленні вам потрібно вказати всього лише два значення-номер особового рахунку з 12 цифр і через пробіл самі показання.

Приклад повідомлення:

910000000001 3278

Колл-центр АТ ” Харківобленерго”.

Показання можна передати, зателефонувавши до кол-центру АТ “Харківобленерго” за телефонами:

057-342-44-13 Укртелеком

067-234-04-13 Київстар

050-054-04-13 Vodafone

063-054-04-13 Лайфселл

Додзвонившись в колл-центр, користуйтеся голосовими підказками. Ви можете передати показання наступними способами: 

  • за допомогою тонального набору (Введення даних вручну), 
  • за допомогою голосового повідомлення, яке потрібно залишити після звукового сигналу (потрібно назвати 12-значний номер свого особового рахунку, прізвище власника рахунку, повну адресу і самі показання),
  • дочекатися зв’язку з оператором (через велику кількість дзвінків в дні прийому показань час очікування може затягнутися, тому радимо користуватися двома попередніми способами передачі показань через колл-центр).