При перейменуванні вулиці документи змінювати не потрібно

Чи потрібно змінювати документи при перейменуванні вулиці.

У разі перейменування вулиці документи змінювати не потрібно. Адже нова назва не є зміною місця проживання. Про це повідомили в юридичному департаменті Харківської міської ради.

Законодавство не передбачає обов’язку вносити відомості щодо зміни назви вулиці в паспорт громадянина України, оскільки це не є зміною реєстрації місця проживання.

Перереєстрацію місця проживання особи можна здійснити під час обміну паспорта чи зміни прізвища. 

«Сьогодні чимало ізюмчан переймаються питанням, у скільки їм обійдеться зміна назв вулиць та що загалом робити в цій ситуації. Пояснюємо – перейменування не створює жодних побутових проблем, ніхто не мусить одразу бігти до ЦНАПу, щоб зробити відмітку про нову адресу. Перереєстрація може відбуватися під час заміни паспорта, вклеювання нових фотокарток, зміни прізвища тощо, тобто коли у особи виникає потреба», – роз’яснили в юридичному департаменті Харківської міської ради.

Також у випадку зміни назви вулиці чинними залишаються документи, що засвідчують право власності на нерухомість. За потреби власник майна, стосовно якого відбулися зміни, має право звернутися до органу державної реєстрації прав на нерухоме майно з заявою про внесення змін.

Водночас юридичні особи мають вносити відповідні зміни в установчі документи. Відповідно до чинного законодавства перейменування вулиці місцезнаходження юрособи є зміною місцезнаходження. Це передбачає необхідність внесення відповідних змін в установчі документи, змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб, повідомлення банківських установ і контрагентів про зміну реквізитів у діючих договорах, виготовлення нової печатки, бланків тощо.

Але законодавство не встановлює граничних термінів для зміни відомостей щодо місцезнаходження, а отже, суб’єкт господарювання сам може вирішувати, коли необхідно провести реєстрацію змін.