На Харківщині будуть запроваджені нові сервіси та програмні продукти від НафтогазПонад 110 тисяч клієнтів АТ «Харківгаз» передали показання своїх газових лічильників через сервіси  Групи Нафтогаз лише за перші п’ять днів лютого.

Ми вдячні кожній родині, яка забезпечує достовірний облік газу та своєчасно сплачує за послуги, незважаючи на активні бойові дії на території регіону. Це надважливо для підтримки стабільної роботи критичної інфраструктури Харківщини в умовах війни, – повідомили в компанії.

Звертаємо увагу споживачів. Газорозподільні мережі області повернулись під контроль держави. Для усунення можливих технічних недоліків газовики наразі проводять контрольне зняття показань лічильників по всьому регіону. А із зверненнями громадян працюють фахівці у десятках дільниць та відділеннях АТ «Харківгаз».

Поетапно для родин Харківщини будуть запроваджені нові сервіси та програмні продукти, над якими вже працюють ІТ-спеціалісти підприємства.

Проте традиційно з 1 по 5 число кожного місяця абоненти зможуть користуватись для передачі показань лічильників усіма сервісами gas.ua – особистим кабінетом на сайті, а також чат-ботами у Viber і Telegram.

У разі виникнення питань звертатись можна до Контакт-центру gas.ua за номерами:

  • · 066-300-2-888 (Vodafone);
  • · 098-300-2-888 (Kyivstar);
  • · 093-300-2-888 (Lifecell).