Трудові книжки тепер будуть в електронному вигляді
Перенесення інформації з паперових трудових в електронні може зайняти до 5 років.
5 лютого Верховна Рада прийняла закон про введення в Україні електронних трудових книжок. Таке рішення підтримали 265 народних депутатів.
Тепер реєстр застрахованих осіб Держреєстру загальнообов’язкового держсоцстрахування переведуть в електронну версію. Зараз в реєстрі є відомості приблизно про 13 мільйонах працівників, тому переклад може зайняти 5 років. Після того як цю роботу завершать, пенсії українцям зможуть призначати автоматично.
“Коли настає право на соціальну виплату / пенсію, держава інформує про можливість її отримання та її розрахунковий розмір”, – пояснили в міністерстві.
За людиною буде зберігатися право вибору:
– людина або надає відомості про одержувану заробітну плату за період до 2000 року;
– або відкладає свій вихід на пенсію для отримання підвищення до пенсії на 0,5-0,75%. Рахунок йде за кожен повний місяць роботи після досягнення пенсійного віку;
– або використовує право на призначення пенсії.
При наявності електронних трудових книжок роботодавець буде формувати в електронному вигляді основну інформацію про трудову діяльність і трудовий стаж кожного працівника і надавати її для зберігання в інформаційних ресурсах Пенсійного фонду.
У міністерстві зазначають, що паперові трудові віддадуть працівникам. Якщо хтось захоче продовжити її вести, то роботодавець повинен буде заповнювати відразу і електронну трудову і паперову.
Leave a Reply