Мобільний додаток Харенерго – більше не працює
Мобільний додаток “Харенерго”, у Харківській області, більше не буде працювати. Передавати показники лічильників потрібно тепер як і раніше.
Приводом для прийняття такого рішення стала велика кількість скарг від споживачів на некоректну роботу додатку “Харенерго”: введення реклами, платної підписки, оплати інших послуг, тощо. У товаристві повідомили, що ці дії були не узгоджені з розробником.
Наразі “Харківенергозбут” працює над розробкою нового зручного мобільного додатку без реклами та проблем.
Сплатити за електроенергію можна такими способами:
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Приватбанк;
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Ощадбанк;
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Easy Pay;
- сайт або відділення АТ “Укрпошта.
Передати покази лічильника оператору системи розподілу АТ “Харківобленерго” можна:
- через особистий кабінет споживача на сайті АТ “Харківобленерго”;
- безпосередньо на сайті АТ “Харківобленерго”;
- за телефонами кол-центру АТ “Харківобленерго”: 050-05-40-413, 067-23-40-413, 063-05-40-413, 0-800-508-413, 057-34-24-413;
- або за допомогою кол-центру Товариства за номерами: 067-728-24-28, 073-728-24-28, 095-728-24-28, 0800-200-413, 057-341-39-99.
Leave a Reply