Коммунальщики отказываются от обслуживания общежития из за долговЧому сума в рахунку за світло може бути вищою, ніж ви очікували, і як цього уникнути.

У АТ “Харківобленерго” розповіли про методику нарахування квитанцій на оплату спожитої електроенергії, повідомляє Ізюм Інформаційний.

Споживачі періодично звертаються до компанії щодо нарахування завищеної оплати за світло.

Якщо ви отримали квитанцію або побачили в банківській програмі не ту суму, на яку розраховували, згадайте чи просто зайдіть на сайт і подивіться, в який день ви передавали свідчення за останній місяць. Показання не зафіксувалися на 1 число, а квитанція була не коректно розрахована, якщо показання лічильників не були передані у зазначений термін (два останні дні поточного місяця і три перші дні наступного).

В АТ “Харківобленерго” пояснили, якщо показання будуть передані в інші дні, то комп’ютер закриє період автоматично і система розрахує середньодобове споживання за формулою. Також не варто сподіватися, що актуальні свідчення передадуть контролери – фіксують проміжні свідчення. А дані для нарахування вартості слід передавати у певний період. Також слід пам’ятати, що показання електролічильників мають передаватись виключно через електронні сервіси “Харківобленерго”.

“Навіть якщо ви забули передати свідчення, передали не того дня, помилилися в цифрах – це не привід нервувати! Просто заплатіть за лічильником, відповідно до фактичних своїх показань. А наступного разу передайте коректні дані у правильний день, і все вам перерахується – боргу не буде”, – порадили у Харківовобленерго.

Довідка: Обов’язок передавати показання лічильника регламентується Кодексом комерційного обліку електричної енергії (п. 8.6.2), згідно з яким споживачі зобов’язані щомісяця зчитувати фактичні покази лічильника встановленого на об’єкті споживача та надавати їх відповідному оператору системи розподілу на перше число місяця.

Саме через несвоєчасну чи нерегулярну передачу показань оператор системи розподілу змушений визначати обсяг «за середнім». Він може суттєво відрізнятися від фактичного споживання як у меншу, так і більшу сторону. Відповідно, і сума в рахунку може не відповідати очікуванням клієнта.